Calendar Evenimente

<< Apr 2018 >>
lmmjvsd
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Training
  • Inteligenta emotionala

       Programul este 100% format din sesiuni practice, fiind o combinatie de jocuri, exercitii, role-play si invatare experientiala; acestea acopera urmatoarele subiecte: cele 4 elemente ale Inteligentei Emotionale; detasarea de […]

    Detalii
  • Managementul sistemului de distributie

    Logistica si distributia: definitie si obiective; componente Distribuitorii = o ruta catre consumatori: distributia directa vs. indirecta Excelenta in distributie: roluri si provocari pentru producator si pentru distribuitori; selectarea si evaluarea distribuitorului; organizarea teritoriului; tehnici de stabilire […]

    Detalii
  • Tehnici de luare a deciziilor

    analiza activitati – standard – restrictii; analiza campului de forte; matricea deciziilor; analiza SWOT; arborele decizional; analiza beneficii vs. costuri; cele 6 palarii care gandesc; modelul de decizie bazat pe […]

    Detalii
  • Rezolvarea problemelor si conflictelor

    cauzele si efectele conflictelor in organizatii; tipuri de conflicte ; aspecte care semnaleaza conflicte ; ciclul unui conflict; modelul de management al conflictului; tehnica in 8 pasi de rezolvare a […]

    Detalii
  • Curs de marketing

    rolul si importanta marketing-ului; ascultarea activa; marketing mix; ce este o marca; marca vs. produs; elementele unei marci; analiza marcii; valoarea marcii; ciclul de viata; comunicarea si promovarea; planul de […]

    Detalii
  • Train the trainers

    Structura modulului „Train the Trainers” sursele nevoilor de pregatire; analiza nevoilor de pregatire; evaluarea situatiilor in care individul necesita instruire; cum invata individul; principiile invatarii; metode de pregatire; stabilirea planului […]

    Detalii
  • Abilitati de negociere

    Structura modulului Abilitati de negociere procesul de negociere: definitia & acordul conditionat; filozofia & fundamentul negocierii; cele 4 legi  pregatirea pentru negociere: analiza conditiilor in care are loc negocierea; stabilirea obiectivelor; […]

    Detalii
  • Utilizarea timpului si organizarea personala

    sarcini pro-active si reactive; matricea timpului; stabilirea prioritatilor; factori care controleaza timpul; cele 3 teste ale timpului; planificarea si analiza muncii; instrumente de planificare; initiativa; stressul si consecintele lui;

    Detalii
  • Selectia si recrutarea

    planificarea si organizarea unui proces de selectie; analiza fisei postului; stabilirea profilului candidatului; pregatirea primului interviu; conducerea interviului: evaluarea experientei si a abilitatilor; analiza comportamentala; metoda evidentei contrare; pregatirea celui […]

    Detalii
  • Servicii de calitate oferite clientilor

    asteptarile clientilor; orientarea catre servicii de calitate; imbunatatirea continua a nivelului de servicii; abordarea plangerilor de la clienti ; managementul relatiilor cu clientii.

    Detalii
  • Comunicarea si influenta

    definitia si elementele componente ale procesului de comunicare; ascultarea activa; limbajul corpului; comportamente care blocheaza comunicarea; probleme de perceptie; principiile comunicarii; factori care faciliteaza comunicarea; comportamente in comunicare; comunicarea la […]

    Detalii
  • Motivarea si conducerea

    Structura modulului Motivarea si conducerea procesul de management: planificarea, organizarea si controlul; eficienta in management; motivarea oamenilor: legatura dintre motivare si conducere; teorii de motivare; X – Y, Herzberg, Maslow,  […]

    Detalii
  • Tehnici de vanzari

    Structura modulului Tehnici de vanzari planificarea si organizarea unei intalniri cu clientul: ciclul de viata al clientului; stabilirea obiectivelor; planificarea colaborarii pe termen lung; deschiderea discutiei cu clientul; evaluarea situatiei […]

    Detalii