Calendar Evenimente

<< ian. 2019 >>
lmmjvsd
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Reach

salut

Focus Plus a lansat pe 5 mai 2015 cel mai dinamic program de training de gandire strategica pentru middle si top management

Stim cat de preocupati sunteti de dezvoltarea competentelor manageriale esentiale cerute in pozitiile importante din compania dumneavoastra, cat de important este sa asigurati existenta unui limbaj comun, a unui mod coerent si consistent de comunicare intre leaderi si echipa.

„REACH-StrategicThinking” este un program care sa ii ajute pe membrii echipei sa descopere problema sau oportunitatea dintr-o situatie trecand succesiv prin mai multe etape de analiza si decizii colective. REACH este un program de 3 zile, pentru managerii de top, la care pot participa managerii din organizatiile cu o cultura orientata catre promovarea spiritului antreprenorial. Daca urmariti eficientizarea proceselor decizionale si implementarea unui mod de comunicare modern, relevant si eficient, atunci REACH este pentru echipa dumneavoastra.

Evenimentul de lansare oficiala a programului REACH-Strategic Thinking” a avut loc la Hotel Caro, Sala Eminescu pe 5 mai 2015 ora 12:30 – 15:00.

Download the PDF file .

REACH se adreseaza celor care doresc sa-si conduca afacerea echilibrat si structurat dupa si in baza evidentelor tangibile: resurse, clienti, mediu, concurenta, fructificand atuurile proprii si identificand oportunitatile.

Creatorul modelului, Robert McNamara care a fost printre altele, Presedinte FORD Corporation, Ministrul Apararii al SUA si Presedinte al Bancii Mondiale a folosit aplicatia mai intai in scopuri militare ca apoi sa-i gaseasca pe deplin utilitatea in viata civila. Zeci de companii leader isi obtin azi succesul in afaceri folosind modelul REACH.

Sorin BLAGA, Marketing & Communication Vice President Rompetrol, spunea: „REACH este un excelent instrument pentru orice organizatie care stimuleaza creativitatea si performanta. El se prezinta sub forma unui proces iterativ si logic, care adreseaza intr-un mod foarte eficient atat probleme critice, cat si oportunitatile ivite, cu ajutorul solutiilor creative.”

Folosit in organizatii de succes din intreaga lume, modelul REACH ajuta membrii echipelor multidisciplinare sa se organizeze si sa analizeze eficient volume imense de informatie, sa le structureze logic si sa ia masurile corespunzatoare in vederea adresarii cu maximum de eficienta a unei probleme sau a unei oportunitati. Programul foloseste ca vehicul principal studii de caz reale, acreditate INSEAD, utilizate in formarea si educarea studentilor la MBA.