Testimoniale
“REACH este un excelent instrument pentru orice organizatie care stimuleaza creativitatea si performanta.El se prezinta sub forma unui proces iterativ si logic, care adreseaza intr-un mod foarte eficient atat probleme critice, cat si oportunitatile ivite cu ajutorul solutiilor creative.” |
Sorin BLAGA, Marketing Vice President Rompetrol |
“REACH este un program de training interactiv si incitant, un program ce stimuleaza si dezvolta capacitatile individuale de analiza si luare a deciziilor.
Mai mult decat atat, REACH incurajeaza gandirea creativa, lucrul in echipa si comunicarea. Acest exercitiu permite participantilor, intr-un mod practic, parcurgerea unor procese extrem de relevante pentru acuratetea si corectitudinea deciziilor de business viitoare. Cred cu tarie ca organizatia noastra a avut numai de castigat dupa parcurgerea acestui program de training” |
Laurentiu BORTA, National Sales Director Pernod Ricard |
“In cadrul celor doua cursuri „Conducerea si dezvoltarea echipei” si „Tehnici de vanzari”, trainer-ul a dovedit competenta, deschidere, implicare, spontaneitate. Bun comunicator, ascultator si organizator, Iulian s-a adaptat perfect la situatia si starea cursantilor si totodata, a adaptat cursul la specificul activitatii clientului.” |
Mihaela Barbu, Human Resources Manager, Tehnoplus Service |
„Am colaborat cu compania Focus Plus pentru dezvoltarea trainer-ilor interni din Kaufland. Am ales aceasta colaborare in urma analizarii mai multor oferte. Motivele alegerii au fost atat experienta si cunostintele trainer-ului, cat si deschiderea de a adapta continutul cursului la specificul companiei noastre. In urma celor 4 TtT-uri pe care le-am organizat impreuna, suntem mai bogati cu peste 60 de traineri. Feedback-ul participantilor a fost excelent, de aceea pentru 2009 vom lua in considerare continuarea acestei colaborari. „ |
Diana Popescu, Departament Dezvoltare Personal, Kaufland Romania S.C.S. |
“Am demarat colaborarea cu compania Focus Plus din 2008 si apreciem comunicarea excelenta si responsabilitatea de care au dat dovada: respecta intotdeauna dead-line-urile, sunt atenti la cerintele noastre si rigurosi in munca pe care o fac. Programele de training livrate atat fortei de vanzare din magazine cat si echipelor de top si middle management de la sediul companiei au contribuit la dezvoltarea profesionala a acestora. Materialele prezentate au fost construite tinand cont de specificul activitatii, iar implicarea directa a trainerului in rezolvarea necunoscutelor aparute in dezbaterile de grup s-a facut simtita permanent. Colaborarea directa cu Iulian Chihaia, in calitate de trainer, ne-a demonstrat ca afacerile cresc atunci cand colaborezi cu oameni competenti si implicati.” |
Carmen MURARU, Director Executiv, Dinasty . |